Friday 26 June 2015

PERCUMA GELANG PANDORA !!!




πŸ’œπŸ’š❤️Berkat hari Jumaat >>>Alhamdulillah 
Dapat 2set pandora bracelet, 200pcs katalog, 3org daftar ahli, rm3000 personal team sales & 3set full level. TERIMA KASIH TUPPERWARE BRANDS ❤️πŸ’šπŸ’œ

πŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
KEAHLIAN DENGAN EXTRA EXTRA GIFT
πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆ

πŸŒ™Bulan JUN sahaja, Tupperware membuat promosi paling hebat dengan memberikan OUTDOOR BOWL secara 😍PERCUMA😍

Memang πŸ’‹OMG Sepanjang saya join tupperware, Bulan JUN paling beruntung sebab ahli baru yg daftar & recruiter juga dapat hadiahπŸ’

Jadi apa lagi.. πŸƒπŸ’¨πŸ’¨Pelaburan anda jadi ahli dengan RM74.20 dan dapat kit bag dengan tupperware purple yang berbaloi..

✔️✔️ paling best. Saya sendiri akan berikan hadiah super special untuk anda.. ❤️🎁

πŸ“žIni number saya πŸ“ž017-3621627 atau anda just PM saya sahaja. Saya sangat serius untuk bantu anda dan paling best.. Anda mendaftar dengan πŸ”TEAM POWER yang semestinya sudah dikenali seantero Malaysia



Anda boleh layari 😎😎
LIKE fb page : Tupperware Shafida TP
FOLLOW ig : tupperware_shafida
LINK blog : http://tupperwarebrandsmalaysiatp.blogspot.com/

"Keputusan anda penentu masa depan anda" 5 hari lagi peluang ini perlu di rebut !!

No comments:

Post a Comment